Сторінки

середу, 1 червня 2016 р.

Флоренція "Сонячна Італія"

Ах Флоренція, Флоренція! Я поставлю тебе на другу сходинку в своєму списку найкрасивіших міст Італії - відразу після Венеції. Ти неймовірна! Ти розкішна, ти затишна, ти мальовнича, комфортна, домашня і елегантна. Гуляти твоїми вуличками - неймовірне задоволення. Ми небагато часу провели з тобою, але оте перше враження залишилося дуже сильним і яскравим. 

Флоренція (італ. Firenze) - столиця регіону Тоскана. А що таке Тоскана? Тоскана це безкраї поля виноградників, маленькі поселення, розкидані на пагорбах, казкові краєвиди, і в кінці кінців будиночки з особливою тосканською черепицею. А Флоренція - перлина Тоскани. 

А тим часом за декілька кілометрів від Флоренції знаходиться ось така тосканська красотінь..


І от ми вже гуляємо по Флоренції.. 


Переповнені якимось таким нестримним відчуттям радості, що не піддається поясненню :)




А от і вузенькі вулички, які згодом приведуть нас до самого серця Флоренції..


Місто виявилося багатим на геніїв і талантів: Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, Данте, Галілей.. Цей список можна продовжувати і продовжувати. І здається куди не повернеш, всюди натрапиш на якийсь музей..

Гляньте, розпал дня, а вуличка пустує. А все чому? А все тому, що всі люди стоять в чергах до музеїв, храмів, виставок і те де :) Ну правда.. черги там тааакі, що відстоявши хоча б одну з них, часу залишиться лише на повечеряти і лягати спати). Тому сьогодні не буде у нас музеїв (а шкода). Сьогодні ми будемо любуватися містом ззовні.



У Флоренції знаходяться особливі дорожні знаки. А все завдяки одному дядьку Клету Абрахамуякий в поті чола працює над їхнім створенням). Доволі кумедно. А якщо ще й сприятиме дотриманню ПДР, то і взагалі добре буде.


Розкажу вам про кумедний випадок. Ми вберегли свої гаманці в Римі, а от у Флоренції не вберегли.. фляшку води). Якийсь мабуть особливо спраглий турист витягнув мені її з бокової кишені рюкзака. Та хай п'є собі на здоров'я, чи мені шкода? Але цей випадок чомусь сильно мене розсмішив і підняв мені настрій. От що що, а фляшку недопитої негазованої води у мене ще не крали ніколи :)


А це - Галерея Уффіці (італ. Galleria degli Uffizi) - один з найбільших і найвідоміших музеїв європейського образотворчого мистецтва. Тут знаходиться всесвітньо відома картина Боттічеллі "Народження Венери" (італ. Nascita diVenere). Ми хотіли туди потрапити і навіть чесно зробили спробу.. Але ох вже ці черги.. Краще підемо місто подивимось..


Ну от.. на оригінал картини подивитись не вдалося, то ж вдовольнилися оглядом вицвілої копії-реклами).


Люблю я розглядати ось такі торгівельні будки з усілякою сувенірною продукцією на будь який смак. Зазвичай купуємо собі магнітика і сувенірні гральні карти на подарунок :)


І от вулички привели нас до візитної карточки Флоренції - споруди, яка є фотографією в паспорті, по якій ви відразу ідентифікуєте, якому місту той паспорт належить :) 


Кафедральний собор Санта-Марія-дель-Фйоре (італ. Cattedrale di Santa Maria del Fiore) - символ міста і культури італійського відродження. Собор такий величезний і так тісно оточений іншими спорудами, що навіть місця не знайти, звідки можна було б його цілком сфотографувати..


Ще ось шматок собору з такого ракурсу..


Я дуже хотіла зайти в середину.. Але через божевільні черги мені це не вдалося.




А потім ми ще гуляли собі містом просто так, без конкретної мети, насолоджуватися атмосферою і отримували від того задоволення.


І на завершення - азартні ігри у Флоренції на будь який смак і вік :)



Прощавай, Флоренція! Я не буду вдруге шукати зустрічі з тобою. Нехай мої яскраві враження від тебе будуть першими і останніми ;)

Попереднє: Піза                       Наступне: Тоскана, Сан-Джиміньяно

Немає коментарів:

Дописати коментар