Сторінки

неділю, 11 травня 2014 р.

Виставковий зал Кремс (Kunsthalle Krems)

З ненависного циклу "фотографувати заборонено"...

Ми не планували навмисне, просто в один гарний день вирішили зібратися і поїхати в Кремс. А в цей час в галереї Kunsthalle Krems проходила виставка "Yoko Ono". Вхід - 10 €. З карточкою Niederösterreich-CARD ми відвідали її безкоштовно. 


І, забігаючи наперед, скажу, що я дуже задоволена з того, що потрапила туди. Що я знала до цього часу про Йоко Оно? Лише те, що вона була дружиною легендарного Джона Ленонна. І все. А ця виставка дещо припідняла завісу невідомості. Йоко Оно виявилася японсько-американською авангардною художницею, музиканткою та діячем мистецтва.

Заборона фотографувати мене дуже дратувала і мої руки ніяк не знаходили собі місця, все норовили витягти фотоапарат та зробити підпільно хоча б декілька фото. А потім я просто взяла і заспокоїлася і почала отримувати задоволення від побаченого. Для мене це не було шедеврально, зовсім ні. Просто це було дивно, ново, цікаво і незвично. І емоційно. Побачене викликало емоції, а в мистецтві це чи не найголовніше. 



Раджу відвідати. Особисто я залюбки пішла б у Kunsthalle і на інші виставки.

Немає коментарів:

Дописати коментар