Сторінки

середу, 26 березня 2014 р.

Новий Kindle Paperwhite і 50 книжок, які я хочу прочитати у 2014 році

Дзвінок у двері. Відчиняю - на порозі стоїть поштар з посилкою в руках. Цікаво, з чим завітав він до нас сьогодні? :) Розпаковую амазонівську посилочку, а там.. та-дам! - новенька електронна читалка Kindle! :) Красиво упакована, зі стрічкою та відкриткою :) І на додачу - футляр. Мій подарок на День народження від Андрія!


 Kindl Paperwhite. Переваги

- Сенсорний екран
- Вбудована підсвітка з можливістю регулювання яскравості
- Антибліковий монітор
- Легкий, компактний, зручний - нічого зайвого
- Зручна навігація
- Налаштування - розмір шрифтів, міжрядкових інтервалів і т.п
- Створювання міток, закладок та керування ними
- Швидкий пошук
- Зарядки вистачає на декілька тижнів
Ну і чи не найбільша перевага - сотні томів, які можна носити навіть в дамській сумочці :) 

Недоліки

Звісно, з Kindl'ом відпадає певна естетична складова читання, зокрема тактильна - не знаю як кому, а мені завжди подобалось листати товсті, пожовклі і залежані від часу, сторінки книжок і відчувати отой специфічний запах, власне, не отих сучасних, новеньких, які пахнуть якоюсь дивною сумішшю запахів пластику, клею і лаку, а ті, які ще з дитинства пахнуть бібліотекою :) Але як би там не було, я згідна цим пожертвувати, заради всіх інших плюсів ;) Хоча.. з точки зору здоров'я, недоліки плавно переходять в переваги :)


З новим Kindl'ом в мене появилася нова ідея - прочитати певну кількість книг у 2014р. Спочатку захотілося прочитати 100 книг. Чому саме сто? А чому б і ні? Сто - гарне число, кругле :) А потім подумала-подумала і вирішила бути реалістом :) І з легкої руки кількість книг зменшилась удвічі :) Подивимось, чи знайдеться у мене і для них достатньо часу. Отож, до кінця 2014 року я планую прочитати 50 книг. Конкретного списку в мене немає, все залежатиме від настрою. Є декілька книжок, які вже давно хотілося прочитати, але все руки не доходили. От з них і почну. А на початку 2015 року відзвітуюся :) 

Маєте список своїх улюблених книг? Прочитали на днях щось цікаве? Діліться в коментарях, завжди буду рада! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар