Сторінки

пʼятницю, 15 червня 2012 р.

Зоопарк та акваріум у Берліні

Хм.. В мене є одна досить велика проблема - карточка пам'яті у фотоапараті. Мабуть, мені потрібно витягнути її, розламати на безліч кусочків і розвіяти за вітром. А поставити собі на 512 Мб і буде мені щастя. Може тоді це зупинить мене від істеричного фіксування на апараті всього, що рухається і не рухається. А потім ще ж приходиться розгрібати всі ці фото! І видаляти купу непотребу. А коли усвідомлюєш, що пам'ять обмежена, то вже декілька разів подумаєш, перш ніж розпускати пальці, фіксуючи кадр :) Тепер проблема номер два - вибір фотографій. Так як їх кількість повинна бути в межах розумного, то це, час від часу вганяє мене у депресію :) Бо хочеться поділитися всім і відразу, а в результаті виходить кілометровий пост, який потрібно пів години скролити :) Це був такий собі ліричний відступ про наболіле :) Отже, парадний вхід зоопарку:










Я так і не зрозуміла, чому тигри, леви та інші хижаки були поміщені за ґрати у не відповідні для них приміщення? Не зима ж надворі! Їхні апартаменти навіть не до порівняння з апартаментами віденських хижаків - там у них просторі вольєри з деревами, травами та кущами! Не те що тут - голі стіни і тирса під ногами!
 

Леви поводили себе якось надто агресивно і збуджено - нервово ходили взад-вперед, тручись боками об клітку і час від часу страхітливо ричали.. брр..


 Багіра! Серед зеленого листя, в траві і на свіжому повітрі вона виглядала б ще ефектніше!




 А потім ми спустилися по сходах в темряву - до нічних істот. Ось там мені справді дуже сподобалося! Для нічних тваринок були створені відповідні умови - мінімальне освітлення, звуконепроникне скло.  Тут я вперше побачила стадо тушканчиків - надзвичайно милі створіння :) Я прямо "прилипла" до скла і зачаровано слідкувала за ними! Шкода, що не було у нас з собою штатива, то ж так-сяк вдалося зафіксувати лише небагатьох..


  Синхронні танці :)

 










  Ех, а віденський зоопарк так вихвалявся, що лише в ньому живуть панди).






  А посередині мабуть десерт - повна миска хробаків..бррр..
  Також тут я вперше вживу побачила чорних лебедів. Правда, здалеку)







 Акваріум
До закриття акваріуму залишалося менше 30 хвилин, проте ми вирішили таки йти. Добра тітонька-касирша навіть продала нам білети по ціні для студентів, оскільки ми точно вже не встигнули б надивитися на повну ціну білета :)









  Просто фантастичні медузи!




 













Загалом я дуже задоволена!

Немає коментарів:

Дописати коментар